dimarts, 20 de març del 2012

Brownie de Xocolata amb Choco Krispies!

Hola a tots!

Em fa vergonya dir que després de 2 mesos torno a ser aquí... Espero que aquesta pausa de 2 mesos no torni a passar. Bé durant aquests 2 mesos he estat cuinant força, que si pastissos d'aniversaris, cremes de verdures, postres especials per el dia de Sant Valentí, les meves primeres croquetes de pollastre, croissants de xocolata i uns ous molt peculiars amb patates i xoriç. Tot això ho podreu anar veient durant les entrades que veureu per endavant. Però us deixo aquí les fotos perquè aneu saborejant...

Crema de Pastanaga amb curry i ceba caramelitzada

Crossantets de Xocolata

Croquetes de pollastre casolanes

Ous amb patata i xoriç

Pasta de full amb fruites del temps
Pasta de full amb crema i maduixes (Postres de Sant Valentí)

Paquet de pasta de full amb xocolata (Postres de Sant Valentí)

Després de tot aquest ventall de receptes que us he deixat ens posem a treballar per la recepta que us deixaré avui. Feia temps que volia fer un Brownie, abans tenia una recepta que m'havia donat en Matias, una persona que podríem dir que és com el meu germà, aquests Brownies quedaven deliciosos i sempre triomfaven... Però l'altre dia buscant i buscant la recepta no la vaig trobar, així que vaig haver de buscar una altre per poder fer-la, sabia que no quedaria tant bona com la que feia abans però tot era provar-ho. Així que vaig agafar el llibre de cuina de la Nigella Lawson que em van regalar els meus pares per el meu 20é aniversari i vaig trobar una recepta de Brownies força interessant. Així que vaig voler-hi donar el meu toc personal i a part de les nous vaig posar un llit de Choco Krispies. 
Així que avui us deixo aquesta recepta, el millor de tot és que no porta farina així que les persones que no poden menjar gluten es perfectes per ells. En aquest cas si ho féssim per una persona celíaca hauríem de treure els Choco Krispies, vinga no m'enrotllo més i us deixo aquí la recepta: 

Brownie de Xocolata amb Choco Krispies

Ingredients:

- 225 grams de xocolata negre fondant.
- 225 grams de mantega.
- 2 cullerades d'extracte de vainilla (opcional).
- 200 grams de sucre blanc.
- 3 ous.
- 100 grams de nous pelades.
- 100 grams de Choco Krispies.






Comencem la recepta i avui us ho intentaré explicar pas a pas, d'aquesta manera serà més fàcil de fer-la i avera si us agrada d'aquesta manera l'explicació. Primer de tot el que farem es encendre el forn a 170º d'aquesta manera s'anirà escalfant de mica en mica.

1r pas: 
Posarem la xocolata i la mantega a un cassó per fondre a foc lent. 


2n pas:

Anem remenant fins que estigui fossa i ens quedarà amb aquesta textura. 



3r pas:

Apagarem el foc i tirem el sucre blanc al cassó. 


4rt pas:

Afegim les dos cullerades d'extracte de vainilla, remenarem i el deixarem refredar en un bol.
5é pas:

Quan ja tinguem els 3 ous en un plat els batrem.
 6é pas:

Afegirem els ous batuts, les nous una mica trossejades i una part dels Choco Krispies.
 7é pas:
Posem la mescla del bol a un motlle per al forn i tirarem per sobre un llit de Choco Krispies.
 8é pas:
Posarem el Brownie al forn uns 25-30 minuts. 

9é pas:

I ja està llest per menjar!

Avui a la part de música us vull deixar una cançó d'en Michael Bublé, que porta per nom Everything va ser creada l'any 2006. Aquesta cançó va ser escrita per Bublé dedicant-li a la seva novia, l'actriu Emily Blunt. En aquesta cançó Bublé va escriure referint-se al seu amor: "I wrote that song about the great happiness of real love, but at the same time I was making a statement about the world. We’re living in really crazy times, and I wanted to say that no matter what’s happening, this person in my life is what really makes it worthwhile."
La traducció del google diu: "Vaig escriure aquesta cançó sobre la gran felicitat del veritable amor, però al mateix temps que jo estava fent una declaració sobre el món. Estem vivint en temps realment bojos, i jo volia dir que no importa el que està passant, aquesta persona en meva vida és el que realment fa que valgui la pena. "
Us prometo una millor traducció.

La cançó la vaig descobrir la setmana passada, venia de Vic en cotxe amb la Marta i la preciosa Mariona que dormia com un angelet. Així que potser si la poseu al vostre nadó també dorm com un angelet!



Espero que gaudiu molt d'aquesta recepta i us animeu a fer-la, ja heu vist que es molt fàcil de fer!

Un petó molt gros a tots els meus seguidores i seguidores!!

Laura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada